CAN I DO IT?

Hei dere! N har jeg bestemt meg for ta litt tak. I det siste har jeg bare trent nr jeg har "flt for det", og i psken var jeg helt elendig p trene. Jeg har skrevet litt om insanity treningsprogrammet fr (link) p bloggen, og jeg liker det veldig godt. Du fr trent hardt og man ser fort resultater. Jeg har ikke trent insanity p veldig lenge pga. kyssesyken, og n er det p tide at jeg kommer meg tilbake i rutinene.

Fr jeg ble syk (ca. en mned siden) pleide jeg gjre insanity mellom 2-5 ganger i uken; litt snn nr jeg hadde lyst. Jeg s resultater veldig fort, og formen ble betraktelig bedre fortere enn noen gang fr. N har jeg bestemt meg for flge treningsprogrammet deres. Det varer opprinnelig i 60 dager, men jeg har bestemt meg for gjre 30 dager. Hvertfall i frste runde, s fr vi se etter 30 dager om jeg har lyst til fortsette.

N skal jeg bli sprekis as

n kommentar

Idrettsstudent

04.04.2013 kl.15:42

-Et lite tips:

Vil anbefale deg ikke starte s hardt ;) Nr du har vrt syk s lenge s br du vel egentlig ikke starte med mer enn en 3-4 treningsdager i uka, ke forsiktig etterhvert :) Hvis ikke ender du ekstremt fort opp med skader eller at du er utslitt etter en uke og gr lei :) Dessuten virker det som at det er ganske tunge treningskter, og de skal det ikke vre flere av enn 2 i uka, resten skal vre rolig :) Beklager si det, men nr du starter s hardt ut s er det nesten dmt til mislykkes... :/ Du bli bare utslitt og lei fr du har trent halve, kan ogs godt hende du blir syk igjen fordi kroppen din ikke tler s mye trening (iallefall hvis den er hard) enda :)

Lykke til! :)

Skriv en ny kommentar

hits