CAN I DO IT?

Hei dere! Nå har jeg bestemt meg for å ta litt tak. I det siste har jeg bare trent når jeg har "følt for det", og i påsken var jeg helt elendig på å trene. Jeg har skrevet litt om insanity treningsprogrammet før (link) på bloggen, og jeg liker det veldig godt. Du får trent hardt og man ser fort resultater. Jeg har ikke trent insanity på veldig lenge pga. kyssesyken, og nå er det på tide at jeg kommer meg tilbake i rutinene. 

Før jeg ble syk (ca. en måned siden) pleide jeg å gjøre insanity mellom 2-5 ganger i uken; litt sånn når jeg hadde lyst. Jeg så resultater veldig fort, og formen ble betraktelig bedre fortere enn noen gang før. Nå har jeg bestemt meg for å følge treningsprogrammet deres. Det varer opprinnelig i 60 dager, men jeg har bestemt meg for å gjøre 30 dager. Hvertfall i første runde, så får vi se etter 30 dager om jeg har lyst til å fortsette.  

Nå skal jeg bli sprekis as 

Én kommentar

Idrettsstudent

04.04.2013 kl.15:42

-Et lite tips:

Vil anbefale deg å ikke starte så hardt ;) Når du har vært syk så lenge så bør du vel egentlig ikke starte med mer enn en 3-4 treningsdager i uka, å øke forsiktig etterhvert :) Hvis ikke ender du ekstremt fort opp med skader eller at du er utslitt etter en uke og går lei :) Dessuten virker det som at det er ganske tunge treningsøkter, og de skal det ikke være flere av enn 2 i uka, resten skal være rolig :) Beklager å si det, men når du starter så hardt ut så er det nesten dømt til å mislykkes... :/ Du bli bare utslitt og lei før du har trent halve, kan også godt hende du blir syk igjen fordi kroppen din ikke tåler så mye trening (iallefall hvis den er hard) enda :)

Lykke til! :)

Skriv en ny kommentar

hits